Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Odpověď na poslední otázku: Ano! Je to těžké, ale pokud opravdu chceme, dokážeme zázraky!! Každý by měl začít sám u sebe. Hodně štěstí přeje optimistka.

0 0
možnosti
Foto

Závažný fakt je, že se podařilo určitou skupinu lidí, (dříčů a nadšenců, kteří se zodpovědně živí vlastní tvůrčí, nelehkou prací a ručí celým svým majetkem ) - podnikatele - deklasovat na "zloděje", po kterých se musí jít, pokutovat je nebo zničit.

Většina lidí o problematice podnikání totiž neví nic, lehce lžím uvěří a osvojí si je. Jde však o podlé, nefér farizejství, které paralyzuje lidskou kreativitu a pokrok.

4 0
možnosti
Foto

Nejsmutnější na celém textu není ten popis světa okolo, ale skutečnost, že vaše děti chtějí být zase "za plotem". Pokud by takto uvažovaly moje děti, byla by to pro mně ta největší životní prohra.

2 0
možnosti

Vyvoj lidstva dokazuje, ze deti jsou vetsinou chytrejsi rodicu.

1 8
možnosti
Foto

To ale neplatí v případě, že jejich výchovu a vzdělání převezme stát.

3 0
možnosti

...vidítě, možno sa to nězdá, ale najmá takýto parazýti živnostnícký nás všetkých, ktorý zme od ních trebárs aj nikdáj nič něnakúpíli okrádli tým, že riádno neodvádzáli daně, ktoré patrijá nám všetkým.

Preto to ÉÉ Té považujem, po Einšteinovej teóriji relatývity, za druhý največší vynález, ktorý ludstvu nové obzóry otvoríť móže.

0 8
možnosti
Foto

Moje daně vám rozhodně nepatří. Na sebe si musíte vydělat sám, tak jako já.

2 0
možnosti

P87e34t45r 29N56ě42m46e79c

15. 12. 2016 19:48

hezké, i když smutné čtení

7 1
možnosti

P45a18v32e11l 48P62u53š

15. 12. 2016 19:29

Hlavně, aby váš článek nečetla nějaká zamindrákovaná SAVOvačka a nevyčinila vás .Já také nechápu neustálé balení všeho do igelitu . Za mlada mi spadlo jídlo na zem, jen jsem ho ofoukl od největšího prachu a za občasného zakřupání snědl a kupodivu žiju do dnes bez alergií a zdráv.

A co takhle čerstvě vytažené pečené brambory z popela... černá huba a mňam.Za článek a vzpomínku velké plus;-DR^

9 0
možnosti

J63i29ř13í 50B49u75r64š49a

15. 12. 2016 19:14

Gratuluji,i já mám někdy pocit,že se nám každou chvíli něco vzdaluje.Samá dobrodiní se na nás valí.;-(

10 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS